Is dit duur om te lapdoek?

Die doel van die challenge hierdie week is om te bewys dat lapdoeke bekostigbaar is en ‘n goeie opsie is vir mense wat swaarkry in plaas daarvan dat mens net heeltyd weggooidoeke aan armes en hulpverleningsorganisasies skenk. Lapdoeke is baie meer van ‘n langtermynoplossing. Dus gaan ek uitlê wat ek hierdie week gaan gebruik en uitwerk hoeveel dit my kos. Ook gaan ons loer hoeveel dit kos om dit op die heel goedkoopste manier te doen.

Iphone Mei 2016 460

My gunsteling flats is die ontvangskombersie. Dit absorbeer BAIE en dus kan mens dit gemaklik vir die nag gebruik. Ek het 4 ontvangskombersies wat ek as geskenk ontvang het. Dus is dit alreeds 4 doeke wat my niks gekos het nie. Baie mammas kry ook ontvangskombersies as ooievaarstee geskenk. Volgens ander lapdoek-lovers kan mens ontvangskombersies vir ongeveer R60 vir 2 koop. Dus R30 een.

Volgende op my lysie is die strikluier. Ek het dit 2de hands gekoop by iemand en 10euro vir 4 betaal. Volgens vandag se wisselkoers is dit R177, 50. Dus werk dit so R44,30 uit per doek. Mens kan dit nuut by Disana bestel ook.

Spoegdoeke (Glodinas). Weereens het ek nie dit gekoop nie, maar by iemand gekry 2de hands. Ek het twee van hulle. Mens kan hulle goedkoop by winkels soos PEP koop vir ongeveer R20 ‘n doek.

Moeseliendoeke. Die prys wissel tussen 1 en 3 euro afhangende waar jy dit in Nederland koop ens. Ek het ‘n hele stapel verniet gekry, so weereens kos dit my ook niks. Kom ons sê vir argumentsonthalwe dit kos my 2 euro per doek. Dus R35,50.

Ek gebruik ou flennie nagbroeke se pype om in my covers te stop – dus gratis.

Mikrovesel stoflap – dink nie ek’t meer as R10 daarvoor betaal nie.

Fleece liners: By Little Lamb kos dit R230 vir ‘n pak van 10. Dus R23 vir een. Mens kan nog goedkoper wegkom deur gewoon fleece materiaal te koop en te sny as liners. By PEP kos ‘n fleece kombers van 125x150cm R39,99. Daaruit kan jy ‘n magdom liners self knip.

My covers:

PEP se covers is die goedkoopste. Jy kan daar koop vanaf so R10 ‘n cover. Die PUL-covers wat ek gebruik is aansienlik duurder. My rooi en turkois Little Lamb wraps kos ongeveer R230 elk. Ek’t hul wel as deel van ‘n bulk doekepak gekoop, so het my goedkoper uitgewerk. Ek’t 12 euro vir my Blumchen cover betaal, dus ongeveer R213. Dus sal dit mens baie goedkoper uitwerk as jy slegs met PEP covers werk. Dit is egter plastiek wat nie baie kan deurlug nie en erg sweterig raak in die Somer. My ander covers is gemaak van PUL. Mens kan ook ‘n wolbroek gebruik, ek is net nog besig om dit te brei.

Snappi (thingymajik wat jy gebruik om die doek mee vas te maak):

By PEP betaal mens R18 vir 2. Dus R9 een. Mens het ook net een nodig.

Pocket-doeke. Dit tel eintlik as moderne doeke. Ek’t my Cherub Tree pockets vir R90 een gekoop 2de hands.

Op dag 1 het ek altesaam 7 doeke gebruik. Dit het my gekos:

  1. Blumchen cover, mikrovesel stoflap en fleece liner = R213 + R10 +R23 = R246
  2. moeseliendoek, fleece liner, PEP cover, snappi = gratis, R23+R10 + R9 = R42
  3. pocket, pyjamabroekspyp = R90 + gratis = R90
  4. strikluier + fleece liner + LL wrap = R44,30 +R23+R230 = R297,30
  5. katoendoek + 2 liners + snappi + cover = R46 (die ander produkte is al vroeër bygereken en doek het ek verniet gekry).
  6. ontvangskombersie + fleece liner + snappi + cover = R23 (ander produkte reeds genoem of gratis ontvang)
  7. katoendoek + liner + snappi + cover = R23  (ander produkte reeds genoem of gratis ontvang).

Vir my het dit in totaal om met die eerste dag te kon begin uitgewerk op: R767,30

Dit klink soos ‘n hoop geld. Maar mens moet natuurlik onthou dit is nie wat dit jou per dag kos nie. Goed soos snappis en covers kan jy oor en oor gebruik per dag. Die liners en die doeke kan jy na ‘n was dus ook weer gebruik.

Kom ons werk uit hoe ‘n begin stash op sy heel goedkoopste vir jou sal kan uitwerk. Ek gaan uitwerk op 14 doeke aangesien mens die een dag 7 in die was het en 7 aan die bas het.

14 ” Spoegdoeke” @R20 elk = R280

14 (eintlik meer) liners gesny uit PEP-kombersie = R39,99

1 snappi = R9

2 PEP covers = R20 (met elke doekwisseling kan jy die vorige cover net uithang en dan met die volgende keer weer gebruik).

Totaal:R348,99

Glad nie sleg nie!! Bewys dat lapdoeke jou BAIE goedkoper as weggooidoeke sal uitwerk.

Die #flatschallenge is ‘n inisiatief van Dirty Diaper Laundry.

1 thoughts on “Is dit duur om te lapdoek?

Lewer kommentaar